نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2185
-
الف
+

«مادر سینمای ایران» در پشت صحنه فلم جدیدش

تصویر جدیدی از «ثریا قاسمی» در پشت صحنه فلم سینمایی «چشم‌های بی سرمه» منتشر شده است.

به گزارش آی فیلم2، «ثریا قاسمی» معروف به «مادر سینمای ایران» که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «در قلب من» شاهد هستند، در فلم سینمایی جدیدی به نام «چشم‌های بی سرمه» ایفای نقش می کند. 

به تازگی تصویری از «ثریا قاسمی» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران از پشت صحنه این فلم سینمایی در فضای مجازی منتشر شده است.

فلمبرداری فلم سینمایی «چشم‌های بی سرمه» به کارگردانی «حسین گنج خانی» هفته گذشته در همدان آغاز شد.

در خلاصه داستان این فلم آمده است؛ «سرمه» از کودکی نماز صبحش را کنار چشمه اقامه می‌کند و پسر خان که خواستگار اوست پس از این که جواب رد می‌شنود خانه سرمه را به آتش می‌کشد و...

در این فلم بازیگرانی چون «ثریا قاسمی»، «علیرضا جلالی تبار»، «لیلا بوشهری»، «کیانوش گرامی»، «شهاب شادابی»، «بهنام شعبانی»، «آنیتا معتمدی»، «آرش عاشری»، «لیلا حسینی» و «ابوالفضل روستا» نقش آفرینی می کنند.

 «شب دهم»،«آوای باران»، «کلاه پهلوی»، «او یک فرشته بود»، «خانه ای تاریکی»، «پس از باران»، «در پناه تو» و «خانه پدری» از جمله سریال هایی است که با بازی بانو قاسمی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

گفتنی است که سریال «در قلب من» هر روز ساعت 16 به وقت تهران، 17 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان با بازی بانو قاسمی از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود. 

م ح

نظر شما
ارسال نظر